Szakember infópont
Vélemények szakembereinktől
Jászné Szabó Éva: A siker titka a gyors visszajelzés

Jászné Szabó Éva: A siker titka a gyors visszajelzés

Jászné Szabó Éva pár hónap alatt az egyik legtöbb kiváló értékelést szerzett könyvelővé vált a Tudjukki.hu weboldalon. Megkérdeztük, hogy mi a titka, és hogyan segíti ebben a Tudjukki.hu.

Mióta dolgozik könyvelőként? Mi a fő profilja?

Közel 30 éves tapasztalatom van könyvelési területen. Saját vállalkozásomat azonban csak 2 éve indítottam, így jelenleg is építem az ügyfélkörömet. A rendszeres könyvelési feladataim mellett egyszeri online tanácsadásokban is “utazom”.

Miért döntött úgy, hogy kipróbálja a Tudjukki.hu-t?

Mivel csak nemrég lettem főállású vállalkozó, szerettem volna bővíteni az ügyfélkörömet. Láttam egy reklámot a Tudjukkiről, és úgy gondoltam, érdemes adnom a platformnak egy esélyt. Bár volt negatív tapasztalatom már hasonló szolgáltatással, továbbra is szívesen vállaltam volna új ügyfeleket.

  Utólag elmondhatom, abszolút elégedett vagyok a Tudjukkivel, megérte belevágnom.

Miben más a Tudjukki, mint a többi platform?

Ha egy szóval kellene kifejeznem: az eredményekben. A könyvelők.hu-n például rengeteg megkeresés érkezik, de a hozzájuk férő könyvelők száma nincs korlátozva. Az ügyfelek pedig jellemzően a legolcsóbb árajánlatot választják, így szinte lehetetlen labdába rúgni. Egy másik weboldalon, a jószaki.hu-n egyrészt kevés az ajánlatkérő vagy a szándékuk komolytalan. Ezzel szemben a Tudjukkinél van elég megkeresés, korlátozott a konkurencia, az ügyfelek pedig komoly érdeklődők és várják a hívásomat. Már az első telefonos egyeztetéskor tudok egy előzetes ajánlatot mondani, és azt tapasztalom, hogy ár helyett inkább szimpátia alapján döntenek az ügyfelek.

Még csak pár hónapja regisztrált a Tudjukkin, de már több ügyfele is kiválóra értékelte munkáját. Mi a sikerének titka?

Tapasztalatom szerint a telefonos egyeztetés sokkal eredményesebb, mint az e-mailes árajánlat-küldözgetés. E-mail vagy szöveges üzenetek esetén a személyes kontaktus elveszik, az ügyfél valóban csak ár alapján tud választani. Ezzel szemben telefonon meg tudom érteni az ügyfél valódi igényeit, azokra rögtön érdemben válaszolhatok, és így a kölcsönös bizalom is kialakul. Ebben rejlik a Tudjukki legnagyobb előnye, hiszen azonnal fel tudom venni a kapcsolatot az ügyfelekkel. Amint a weboldalon előszűrnek egy megkeresést, az ügyfél igényeit és elérhetőségét rögtön megkapom e-mailben és SMS-ben, én pedig minél hamarabb igyekszem is felhívni őket.

  A gyors visszajelzésért különösen hálásak az ügyfeleim.

Hosszú távon is tervezi használni a platformot?

Az ügyfeleim egy része szerződéses, hosszú távú munkával lát el, míg másik része egyszeri online tanácsadást kér. Utóbbiért egyébként korrekt óradíjat kérhetek, így nem írnám le a jelentőségüket. Ráadásul az sem ritka, hogy egy egyszeri tanácsadásból lesz később komolyabb szerződéses ügyfél. Most úgy látom, hogy még fél évig biztosan tudom építeni az ügyfélkörömet. Ha tényleg tele lesz a naptáram, és már nem tudnék több ügyfelet kiszolgálni, akkor majd természetesen elgondolkodom, hogyan tovább. De addig is minden lehetőséget igyekszem megragadni.

Szerezz új ügyfeleket Te is