Pár kérdés Kara Roland villanyszerelőtől, a Gentle Electrik Kft. vezetőjétől.
Vállalkozása rövid idő alatt már több kiváló értékelést szerzett a Tudjukki.hu-n. Megkérdeztük, honnan indult a vállakozása, mi a titka, és mit gondol a Tudjukki.hu-ról.
Mesélne egy kicsit magáról, illetve vállalkozásáról?
2014-ben végeztem villanyszerelőként. Először természetesen alkalmazottként kezdtem dolgozni. Némi gyakorlat és tapasztalatszerzés után magam is egyéni vállalkozást indítottam, ahol csapatommal szállodáknál, ipari parkoknál, nagyobb cégeknél dolgoztam. Gyümölcsöző kapcsolatokat szereztem, ami az azóta kft-vé nőtt vállalkozásomban is fontos szerepet játszik. Nevünkhöz híven (gentleman) igyekszünk saját szakmánkban úri hozzáállást képviselni.
Az ügyfélköre akkor leginkább céges?
Igen, céges ügyfélköröm volt. A lakossági szegmensben viszont nagyobb potenciált láttam. Utólag azt mondhatom, helyesen döntöttem, hogy bővítettem a látókörömet.
A Tudjukkinek hála azóta volt több kisebb és nagyobb lakossági projektünk is.
Miért döntött úgy, hogy tesz egy próbát a Tudjukkivel?
Tetszett a weboldal, és szívesen vállaltam volna új ügyfeleket. Korábban még nem volt dolgom hasonló szolgáltatással, munkaerő-közvetítésen keresztül pedig nem szerettem volna új megrendelést. Bár voltak kétségeim, de gondoltam, miért ne tehetnék egy próbát.
Milyen kétségei voltak a csatlakozás felől?
Több nyerészkedős oldalról, webes szolgáltatásról lehet manapság hallani. A Tudjukkiről még nem hallottam korábban, csak azt láttam, hogy új platformról van szó, így nyilván voltak kétségeim. Félő volt az is, hogy a nekem továbbított ügyfelek kamu ügyfelek lesznek, vagy az ügyfelek elérhetőségei lesznek érvénytelenek. A regisztráció után természetesen rájöttem, hogy ilyenről szó sincs. Rövid idő alatt több megrendelést is szereztem, sikerült meggyőzni.
Valódi, releváns ügyfeleket kapok.
Hogyan jellemezné a Tudjukki.hu-t?
A Tudjukki valóban egy praktikus, rugalmas megoldás. Stabilan jönnek a címek, az ügyfélköröm úgy bővül, ahogy szerettem volna. Tetszik a kontroll, a segítőkész ügyfélszolgálat, mely már többször is korrigálta a beállításaimat, hogy a nekem megfelelő ügyfeleket kapjam. Azóta már több kollégámnak, barátomnak is ajánlottam a Tudjukkit.
Miben lehetne jobb a Tudjukki.hu?
Olykor előfordul, hogy egy ügyfél visszamondja a projektet, vagy már az elején kiderül, hogy sajnos nem rendelkezik a szükséges anyagiakkal, így kivitelezhetetlen a szolgáltatás. Bár ez olykor bosszantó tud lenni, én alapvetően hosszútávban gondolkodom – emberi árakon dolgozom, és nem egy munkán szeretnék meggazdagodni. A Tudjukkit is ebből a szempontból mérlegelem. Ha a nagy képet nézem, a platform valóban kifizetődik.
A kapott ügyfelekből nyitott hozzáállással (és némi kitartással) kiszámíthatóan tudom saját brandemet is építeni.
Apropó, brand. Nem hagyhatjuk szó nélkül saját TikTok csatornáját…
Sok kiaknázatlan lehetőséget látok a közösségi médiában. A saját vállalkozásom promóciója mellett ez a meglévő és leendő ügyfeleim tájékoztatásában is egyre fontosabb szerepet játszik.