Szakember infópont
Tanácsok szakembereknek
Hogyan segíthet neked a Tudjukki?

Hogyan segíthet neked a Tudjukki?

A Tudjukki egy olyan platform, ami helyi szakemberek és vállalkozások számára közvetít potenciális ügyfeleket. Ezzel nemcsak mindennapi életedet könnyítjük meg, hanem segítünk vállalkozásod bővítésében is. Az alábbiakban azt mutatjuk be, hogyan működik a Tudjukki, és hogyan szerezhetsz megbízásokat felületünkön keresztül.

A képen egy fiatal pár látható szeretetteljes pillanatban, költözés közbeni szünetet tartva otthonukban. A férfi farmerdzsekiben és a nő csíkos ingben, kartondobozok és egy pálmánövény körül állnak, ami a közös új kezdet izgalmát és a költözés hangulatát sugározza.

1. Leendő ügyfeleid hozzánk fordulnak

Amikor az embereknek valamilyen munkára vagy szolgáltatásra van szükségük, hozzánk bizalommal fordulhatnak, hiszen számos területen dolgozó szakembert tudunk igényeikhez igazodva biztosítani.

Mi gondoskodunk arról, hogy akár minden nap új ügyfelek érkezzenek hozzád potenciális munkalehetőségekkel, így levesszük válladról a munkakeresés terhét.

2. Csatlakozol a Tudjukkihez

Amikor regisztrálsz, megadhatod, hogy milyen típusú megkereséseket szeretnél kapni szakterületeden belül, és kiválaszthatod a számodra megfelelő csomagot aszerint, hogy hány ügyfelet szeretnél egy hónapban.

A választott csomagod értékével feltöltjük az egyenleged, amiből automatikusan megkereséseket kapsz ügyfelektől. Tehát te a megkeresésért fizetsz, a megbízó pedig közvetlenül neked fizet a munkádért. Bármikor megváltoztathatod a beállításaidat vagy akár le is mondhatod a szolgáltatást.

A fotón egy költöztető cég alkalmazottja látható életnagyságban, kezét nyújtva a kamera felé, homályos háttérrel, ahol egy nyitott költöztető furgonban kartondobozok sejlenek fel. Az alkalmazott piros felsőben és kék munkaruha overallban van, fehér kesztyűt visel, a szakma és a vendégszeretet képviselője.
Szerezz új ügyfeleket Te is
Egy példa egy tudjukki ajánlatkérésre

3. Ajánlatkéréseket küldünk neked

Amikor neked megfelelő ajánlatkérés érkezik hozzánk, ellenőrizzük az ügyfél elérhetőségeit, majd továbbítjuk neked SMS-ben és emailben. Az összes ajánlatkérésedet egyben is megtekintheted a Tudjukki profilodban. Minden ajánlatkérés tartalmazza a munkáról azokat a részleteket, melyek alapján egy jó árajánlatot tehetsz.

Ezzel párhuzamosan az ügyfélnek továbbítjuk a profilodat, így elolvashatja a rólad szóló értékeléseket.

4. Felveszed a kapcsolatot az ügyféllel

A gyors és hatékony kommunikáció kulcsfontosságú. Azt javasoljuk, hogy miután megkapod az ajánlatkérést, 1 órán belül válaszolj, hogy a legnagyobb eséllyel kaphasd meg a munkát.

Az ajánlatkérést csak neked és legfeljebb 5 másik szakembernek küldjük el, így nagy esélyed van arra, hogy a tiéd lesz a munka. A végső döntés az ügyfél kezében van, hogy kinek a szolgáltatásait választja.

A képen egy tetőfedő szakember telefonon beszél, miközben a ház tetőszerkezetén dolgozik. Viselete hivatásos, sisakkal, munkavédelmi kesztyűvel és szerszámtáskával felszerelve. A csempézett tető, a fa tetőszerkezet és a tiszta égbolt a hátterében kihangsúlyozzák az építőipari munka külső területén végzett precíz munkát.
Saját tapasztalatom szerint a telefonos egyeztetés sokkal gyorsabb és célravezetőbb, mint az e-mailes kommunikáció.” — Jászné Szabó Éva, könyvelő
A képen egy férfi és egy női üzlettárs kézfogása látható egy műhelyben, mely tele van festékekkel és szerszámokkal. A nő mosolyogva, farmernadrágban és dzsekiben, míg a férfi egyszerű pólóban és nadrágban áll. A kézrázás barátságos, üzletkötés vagy együttműködés kezdetét jelképezheti a kreatív iparágban.

5. Munkát szerzel

Amint az ügyfél téged választ, már csak a munka elvégzése van hátra. Miután teljesíted a megbízást, az ügyfél közvetlenül neked fog fizetni, a megkapott összeg teljes egészében a tiéd.

A projekt befejezése után kérd meg az ügyfelet, hogy írjon rólad értékelést! Ezek a nyilvános profilodon fognak megjelenni, ezzel segítve jó hírneved növelését, amivel a jövőben több munkát fogsz tudni szerezni.

Szerezz új ügyfeleket Te is