Nyugdíj meletti vállalkozást szeretnék. Egyelőre csak én, azaz 1 fő. Az induláshoz szükséges TEÁOR kódokat kiírtam. Infót szeretnék, hogy melyik tevékenyre hogyan kell adózni. A szamlazasokról es a bevallasokról kene infó nekem. Még nincs a vallakozás bejelentve, ezert szeretnek tájekozódni. Köszönöm
Szeretnék árajánlatot kérni cégünk könyvelésére október 1-től. A cég neve: RF . Könyvelés és telefonszámla költségek vannak havonta. Bevételi oldalon számla előreláthatólag nincs. Fizetés: megoldható 12 hónapra előre. Bérszámfejtés nincs, ügyvezető főállású másik cégben. Alkalmazott nincs.
Novembertől külföldön megkeresett jövedelmem után szeretnék Magyarországon adózni, átalányadózással. Jelenleg még nem vagyok egyéni vállalkozó. Azt az információt kaptam, hogy először regisztrálnom kell a kamaránál. Ehhez is segítségre lesz szükségem. Hollandiában fogok dolgozni idősgondozóként, ahol minden második hónapban dolgozom csak és minden második hónapban kapom a fizetésem is.
Vállakozásom óta létezik -ként, de idén év elején indultam el vele teljes munkaidőben, eddig főállás mellett csináltam. Jelenlegi könyvelésem saját nevem alatt fut és betegség miatt keresek másik könyvelőt. 1/4 éves bevalló vagyok. Havi 1-2 bevételi és 5-10 kiadási számlám van. Közeljövőben tervezek Kft-vé alakulni.
ünk, a gyakorlatilag elhalt, 3 éve nem folytat érdemben tevékenységet, most meg kívánjuk azt szüntetni, Az ügyvéd a bíróság felé már benyújtotta a szükséges dokumentumokat, ehhez a végelszámolás nyitómérlegének elkészítésében kérnénk könyvelő segítséget. Október közepe a határidő a végelszámolás nyitómérlegének benyújtásához.
Egy Visegrádi Alaphoz benyújtandó kulturális projekt kötelező könyvvizsgálatához szeretnénk ajánlatot kérni. Várhatóan kb. 20. EUR lesz a projekt költségvetése. Csak a lezárásnál kellene auditálni, aminek várható ideje . június. Be kell állítanom a könyvvizsgálati díjat a költségvetésbe, ezért kérek ajánlatot. Szerződést kötni csak a pályázat elnyerésekor tudunk. Előre is köszönet!
Nincs most jelenleg mozgás a vállalkozásomba. A fiam a férjem és én meg q tesóm vagyunk bejelentve. De q volt konyvelom nem csinált semmit. A májusi tappenzes papírjait sem adta be azt is ne szeretném adatai. Meg jelenleg a férjem én meg a fiam tappenzen vagyunk. Szeretném ha rendbe lenne téve a cégem.
Rövidáru, méteráru bolt, varrás, és webshop. SAjnos csökkent a bevétel, van hogy az 1 milliót sem éri el havonta, de max 1,6/ hó a nettó árbevétel, Bejövő számla is csökken 30-50db havonta, A boltban kb 20-35 blokk van/ nap, a webshopban kimenő folyamatosan csökken átlag 50-/hó. Egy tulajdonos van, akinek van főállása, van akitől béreljük a helyet, ott is kell valami bérszámfejtés és igazából 1 alkalmazott van.
Vállalkozásommal más vállalkozásoknak (jelenleg elsősorban éttermeknek) szeretnék segíteni, olyan eszközökkel amellyel megnövelhetik a bevételüket, javíthatják az online (Google, Facebook) értékelésüket vagy időt spórolhatnak automatizációkkal. Ez az egész folyamat úgy működne, hogy én egy szoftver bérlek amelynek havi szinten fix díja van és ezen a szoftveren keresztül tudok profilokat létrehozni más vállalkozásoknak amelyben betudom állítani a szolgáltatásokat. Ezeknek a szolgáltatásoknak jellemzően havi díja lenne, de 14 vagy 30 napos ingyenes próbaidőszakot ajánlanék. Néhány konkrét példa: -Éttermeknek QR kódot készítek melyet beolvasva megjelenik a Google értékelős űrlap -Mesterséges Intelligencia segítségével automatizált válaszok a bejövő online értékelésekre -Weboldalon megjelenő Chat Widget -Weboldalon megjelenő vélemények (automatikusan frissül) Jelenleg 20 éves vagyok, nem vagyok nappali tagozatos hallgató sem és munkaviszonyom sincs. Még nem hoztam létre a vállalkozást, utána olvastam sokszor, hogy hogyan működik de ha segítenének nekem a létrehozásban illetve néhány kérdésemben azt nagyon megköszönném!