80 darab AirBnb lakás takarítása heti rendszereséggel Budapesten. A lakások a 5-6-7-8-9 kerületben helyezkednek el. Legtöbbször egymás mellett. Hétköznap kb. napi 10-12 lakás, hétvégén kb. 20-25. Horváth Mihály tér (corvin sétány mellett) innen indul a munkavégzés, mivel itt adják oda az ágyneműket és ide is kell nap végén vissza hozni. Tisztítószerek vannak minden lakásban, ezt nem kell vinni. Amit ezért tudunk fizetni: 1 háló, 1 fürdő: 4. Ft 2 háló, 1 fürdő: 4. Ft 2 háló, 2 fürdő: 5. Ft 3 háló, 1 fürdő: 5. Ft 3 háló, 2 fürdő: 6. Ft 3 háló, 3 fürdő: 8. Ft 4 háló, 3 fürdő: 10. Ft
Folyamatban lévő Hatvani Decatlon építkezésre keresünk heti 1-szeri takarításra takarító céget. A feladat 1 db szaniter konténer és 2 db irodai konténer takarítása. a szaniter konténerben 2 fülke található női / férfi rész. A 2 db konténer alapterülete 80 m2, asztalok takarítása, számítógépek, irodai fiókos szekrények letakarítása.
Magánszemélyként szeretnék jóga órákat tartani és számos helyen feltétel a “számlaképesség”. Ennek a feltételnek szeretnek megfelelni, arra vagyok kíváncsi, hogy mit kell tennem ahhoz hogy számlát tudjak adni magánszemélyként, mi ennek a folyamata. Még nincsen konkrét munkaajànlat, mert azután szeretnek pályázni hogy teljesíteni tudom a számlaképesség feltételét. Emelett egyébként munkaviszonyban dolgozom, heti 40 órában.
A cég elsősorban utazásközvetítéssel foglalkozna, vagyis meglévő szolgáltatások árbevételéből kap jutalékot 10-30 % mértékben. kérdés hogy ki fizeti ilyenkor az áfát? A fenti jutalékból mint bevétel mennyit számolhatok el? Minden online költség az én oldalamon lenne: shoprenter, doman, tárhely és a marketing kampmányok is. Hogy lehet így is profitábilisra kihozni? Van- rá mód hogy a teljes összeget nálam fizessék a vevők de az áfát a szolgáltató fizesse be az államnak?
Üdvözlöm ! vagyok a Sun One Hungary Kft. munkatársa. Munkaerő kiszervezéssel és kölcsönzéssel foglalkozunk, főképp harmadik országbeli állampolgárokkal (ukránokkal). Bérszámfejtésre lenne szükségünk. Új cégről van szó, és jelenleg csak én vagyok az egyetlen munkatársa a cégnek, akinek a bérszámfejtését kéne intézni. A fluktuáció miatt természetesen ez jövő hónapban akár 50 vagy több ember is lehet (vagy továbbra is 1, mint most) Árajánlatot szeretnék kérni teljes körű bérszámfejtésre kezdésként 1-10 munkatársig, mihamarabbi kezdéssel. Köszönöm és várom a visszajelzésüket. Üdvözlettel,
Heves megyében létesitetett 2 fős betéti társaság könyvelésére szeretnék ajánlatokat kérni. A társaság jelenleg nem folytat bevételszerző tevékenységet, mert a létesités célja szerinti tevékenység nem valósult meg, igy jelenleg árbevétele nincs. A beltag máshol nem biztositott, részére történik havonta számfejtés. Kimenő számla nincs. Érkező számla kb. 3-4 db/negyedév, Havonta szükséges a 08-as bevallás, negyedévente az ÁFA bevallás, évente a társasági adó bevallás és adó és mérlegbeszámoló elkészitése. Elsősorban emailen várnám az ajánlatokat, telefont nem mindig tudom felvenni.
Havi kb. 2 db kimenő számla, átalányadózó egyéni vállalkozó, áfa mentes. (12. mill Ft alatti bevétel) de időszakosan szünetel, évente 1 illetve 2 alkalommal is mert olyankor nincs bevétel és holt szezon van a tevékenység szempontjából. FONTOS: Telefonon csak fél 4-től vagyok elérhető, ezért kérem csak ekkor keressenek.
Nemrég alapított ELEVEN egyesületünk ügyeiben való adózási/könyvelési segítségre lenne szükségünk. Már be vagyunk jegyezve egyesületként, van adószámunk, van bankszámlánk, számlaszámunk (az egyesület saját nevén) de egyelőre nincs forgalmunk. A kötelező taggyűlések és egyesületi tagsági díjak mikéntjéről is tájékozódnánk, ebben segítséget kérnénk. Az edzéseken készpénzben vagy Revoluton tudnak fizetni a vendégek és a terembérleti díjakat sem tudjuk elszámolni költségnek (vagyis el tudnánk, csak nem tudjuk hogy kell ezeket a dolgokat beindítani.) Olyat is szeretnénk még, hogy ha mondjuk a vendégek havi bérletet vesznek az alkalmainkra, arról tudjunk számlát adni, a kiadásainkat pedig el tudjuk számolni költségként és tudjunk kivenni magunknak valamiféle bért a bevételből.
KATA vállalkozóként tevékenykedtem eddig, de volt egy NAV tartozásom, amiről nem tudtam. Ma egyeztettem velük és megoldódott, ellenben jelezték, hogy a tartozás okán, márc. 31-ével megszüntették a KATA adózási formámat. Ez ügyven kérnék segítséget, hogy milyen adónemben folytassam ezután a vállalkozásomat. Köszönöm.
Az OTP által könyvelt, egy darab A/4-es lapon elférő havi számlakivonatok alapján a közös költség befizetések nyilvántartása. Éves beszámoló elkészítése az elszámoló közgyűléshez. Az egyetlen alkalmazott, a közös képviselő díjának havi számfejtése és az ezzel kapcsolatos bevallás elküldése a NAV-hoz.