Induló építőipari vállalkozás, kötéltechnikai megoldásokkal a központban, tervezett bevétel az első évben -, havi számlázással, adott esetekben projektenkénti számlázással. A leendő könyvelővel szeretnék jó munkakapcsolatot ápolni, mert fontosnak tartom hogy cégvezető tisztában legyen a könyvelési folyamatokkal, illetve ismereteket is szerezzen ezen a területen, kezdő mivoltom ellenére szeretném minél magasabb színvonalon végezni a munkámat.
Kicsi a vállalkozásom, nyugdíj mellett foglalkozom ügynöki tevékenységgel és sofőrszolgálattal. Nem vagyok ÁFA-s. Korábbi könyvelőm egyszerűen eltűnt, nem tudok vele kapcsolatot felvenni, irodájukat bezárták. Sajnos, a -es bevallásaimat nem adta be, mire sikerült másik könyvelőt keresnem, elkéstem, ezért a NAV a vállalkozásomat megszüntette. Azt javasolta a könyvelőm, hogy indítsak másikat, az gyorsabb. Megtettem, erre a könyvelőm megsértődött, mert ő akarta indítani... De nekem sürgős volt, szóval most megint ott tartok, hogy nincs könyvelőm... Segítségre lenne szükségem uniós adószám igénylésében, a számlázó programom is kér valamit, amit nem értek, és persze, a bejelentéseket, könyvelést kellene majd elkészíteni.
Ezek lennének a szolgáltatások elsősorban: Google Ads (kampány létrehozás, kampányfelügyelet, kulcsszókutatás, grafikai dolgok elkészítése, hiányzó platformok létrehozása, dedikált kapcsolattartás, riportok, kiértékelések elkészítése, megtérülési arány és termék teljesítmény mérés, versenytárs elemzés, piackutatás, komplex e-kereskedelmi menedzsment) Facebook (üzleti oldal menedzselés, heti 3 poszt elkészítés, grafikus tartalom elkészítése, célközönség pozicionálás, tartalomstratégia elkészítése, bejegyzés kiemelés, szövegírás, oldal technikai felügyelete, rendszeres konzultáció, riport és teljesítmény értékelés, komplex e-ker menedzsment) Social média menedzsment (grafikus tartalom elkészítése, szövegírás, bejegyzés kiemelés, oldal technikai felügyelete, célközönség feltárás, tartalomstratégia) Mivel van rendes 8 órás munkahelyem elsődlegesen ÁFA-ból alanyi adómentesre gondoltam és az SZJA-ból pedig általányadózósra, mert az elején ilyen kb. 3-4 ügyfelem lenne és 3-4 számla havonta. Bejövő számlák max. az elektronikai, irodai eszközök, ami szintén csekély mennyiségű lesz. Ha ettől van jobb lehetőség akkor azt választom.
vállalkozás létrehozásához (NAV-hoz bejelentés) és későbbi könyveléséhez keresek könyvelőt. Főállás (heti 40 óra) mellett szeretném létrehozni a vállalkozást. Saját kiadót szeretnék létrehozni, amiben kizárólag az én termékeimet árulom egyelőre. Ezek mesekönyvek lesznek képekkel, regények és foglalkoztató füzetek. Ezeket mind nyomtatásban, mind pedig ebook-ként szeretném kiadni. A nyomtatásban lévők egyelőre postai kiküldéssel kerülnek majd az ügyfelekhez. Előfordulhat, hogy másik országban nyomtattatnám készre a könyveket, mert Magyarországon jelenleg nagyon drága a könyv nyomtatás. Úgy tudom, a legjobb megoldás a KATA erre, de ebben is szeretném a segítségüket kérni.
Volt egy vállalkozásom, januárjától áprilisáig. -ben katás voltam aztán váltottam átalány adóra. És most be szeretnék jelentkezni a munkaügyi központba, ahonnan átküldtek a navba, mert kell az igazolás, hogy vállalkozó voltam, de a nav addig nem ad igazolást, amíg hiányzik a havi adóbevallás. szeptembertől decemberig, illetve a novemberi itt nem kell, mert az megvan, valamint januártól áprilisig. Ebben szeretnék segítséget kérni. Ezek a havi bevallások mind 0-ások lennének mivel sajnos nem volt már bevétel. A szeptember, október, decemberhez van egy ilyen szám: A január, február, március, áprilishoz meg egy ilyen szám: Még a cetlimre írták, hogy 21KATA. Ezenkívül nem tudok többet. Köszönöm, ha valaki segít!
Az árajánlattal kapcsolatos információkat a mellékletben csatolt word file tartalmazza. Röviden: A pályázat 36 hónap, M Ft összköltség, amiből M Ft állami támogatás. A pályázatból lesz eszköz, munkabér, anyagköltség, szolgáltatás. Időszaki benyújtott elszámolásokra vonatkozna a könyvvizsgálat? Ha igen, a 36 hónap alatt hányszor? Vagy csak a támogatás lezárásakor kellene? • Összesen 1 mérföldkő van, így egyszer. Csak számlák és szerződések lesznek az elszámolásban, vagy személyi jellegű ráfordítások is? Ha lesz benne bér és járulék, hány főre és hány hónapra vonatkozóan? • Lesz személyi jellegű ráfordítás is. 2 alap kutató 36 hónapra, plusz 10 másik változó időre, egyedi feladatokra, megbízásokra. Sok kis összegű tétel várható, vagy kevesebb nagyobb? • Több kisebb. A pályázati útmutató alapján igénybe vett szolgáltatás esetén az árajánlatnak az alábbi követelményeknek kell megfelelnie, kérem ezt az ajánlat elkészítésekor vegyék figyelembe: • az árajánlatban részt vevők megnevezését, aláírását; • az árajánlat tárgyának pontos megnevezését; • az árajánlat érvényességét és/vagy kiállításának dátumát, amely a támogatási kérelem benyújtását megelőző 90 napnál nem lehet régebbi; • az egységárat, a nettó árat, az ÁFA-t és a bruttó árat; • az elvégzendő feladatok részletes szakmai tartalmát, valamint a keletkező (a megbízó részére átadásra kerülő) eredmény konkrét megnevezését; • a ráfordított emberhónap számot feladatonként és azon belül munkavállalónként, • a bevont szakértők megnevezését, munkakörét és szakképzettségét (alkalmazott (ipari) kutatás és kísérleti fejlesztés esetében); • a becsült anyagjellegű költségeket (volumen*egységár) és egyéb költségeket nevesítve; • az árajánlatadó honlapjának elérését.
Nyugdíj meletti vállalkozást szeretnék. Egyelőre csak én, azaz 1 fő. Az induláshoz szükséges TEÁOR kódokat kiírtam. Infót szeretnék, hogy melyik tevékenyre hogyan kell adózni. A szamlazasokról es a bevallasokról kene infó nekem. Még nincs a vallakozás bejelentve, ezert szeretnek tájekozódni. Köszönöm
Szeretnék árajánlatot kérni cégünk könyvelésére október 1-től. A cég neve: RF . Könyvelés és telefonszámla költségek vannak havonta. Bevételi oldalon számla előreláthatólag nincs. Fizetés: megoldható 12 hónapra előre. Bérszámfejtés nincs, ügyvezető főállású másik cégben. Alkalmazott nincs.
Novembertől külföldön megkeresett jövedelmem után szeretnék Magyarországon adózni, átalányadózással. Jelenleg még nem vagyok egyéni vállalkozó. Azt az információt kaptam, hogy először regisztrálnom kell a kamaránál. Ehhez is segítségre lesz szükségem. Hollandiában fogok dolgozni idősgondozóként, ahol minden második hónapban dolgozom csak és minden második hónapban kapom a fizetésem is.
Vállakozásom óta létezik -ként, de idén év elején indultam el vele teljes munkaidőben, eddig főállás mellett csináltam. Jelenlegi könyvelésem saját nevem alatt fut és betegség miatt keresek másik könyvelőt. 1/4 éves bevalló vagyok. Havi 1-2 bevételi és 5-10 kiadási számlám van. Közeljövőben tervezek Kft-vé alakulni.