48 lakásos társasház, rezsiszámlákkal, + havi 3-4 egyéb számla könyvelési tevékenysége, 1 fő NYUGDÍJAS alkalmazott havi bérszámfejtése, NAV-os számlákról járulékok utalása. Éves pénzforgalom 21-22 Millió Ft. Személyes kontaktus lehetősége évente néhány alkalommal.
Adóvisszaigénylésben kérnék segítséget.
Webáruház nyitása, közösségi adószám létesitése és minden ami a egyéni vállalkozás inditásához tartozik...
Adóbevallás elkönyvelése, mulasztás végett. Egyéni vállalkozás futár cégnél. (WOLT)
Ónline munka részmunkaidős napi 10 perc munka.Lions Gate cégnél dolgozok. Hogy van az adózás 15% SZJA
Teljesen új kft! Most inditjuk
2 könyvkiadó és 2 könyvkiskereskedelmi cég könyvelését szeretnénk kiadni. Jelenleg Kulcs-soft programot használunk, távoli elérést szeretnénk kérni. A két könyvkiadónál együtt bejövő szla havonta kb. 50 db, kimenő kb. 70 db. A két könyvkereskedelmi cégnél egy-egy bolt napi pénztárzárással, bejövő számla összesen kb. 80 db, kimenő számla kb. 10. Alkalmazottak: a két kiadóban 1 és 2 fő, boltokban 4 és 3 fő. Köszönettel
Vállalkozás indítás.
Külföldön élek és dolgozom (Egyesült Királyság, letelepedett státusszal), mint futár vállalkozó. Szerettem volna megoldani, hogy néha hosszabb időre tudjak Magyarországra menni és mellette némi jövedelemre is szert tenni idő közben, ezért jelentkleztem Wolt futárnak, melynek ügyintézését már márciusban elkezdtem, de valójában augusztus 2-a előtt nem is voltam Magyarországon. Viszont elkövettem azt a hibát, hogy kisadózóként jelebnkeztem be még márciusban ráadásul mint fő állású. Nemhogy fő állásban nem csinálom/csináltam, hiszen augusztus 2-a előtt mégcsak nem is jártam Magyarországon, mivel külföldön csinálom ugyanezt a munkát főállásban, (a Wolt alkalmazásom pedig nem is volt aktiválva június 28 előtt, tehát nem is tudtam volna csinálni addig, még ha Magyarországon lettem volna sem). Csak alkalmi jellegű munkának akartam ezt az egészet, így nekem a KATA adózás teljesen értelmetlen, ráadásul a NAV nyilvántartása szerint nekem így március, április, május, június, július és augisztus hónapokra összesen forint tartozásom van. Ezt jeleztem a NAV felé, hogy hibás, mert nem voltam se főállású, de még csak mellékállásban sem csináltam augusztus előtt. Erre azt írták, hogy a 23TE nyomtatvány A02 lapjának 13. pontjában jelezzem, hogy nem vagyok/voltam főállású, hanem másik országban dolgozom/dolgoztam főállásúként. Az adott nyomtatvány adott lapjának adott pontjában teljesen más kérdések vannak..... mezőgazdasági őstermelőkről, falusin szálláshely kiadásról stb. Nem tudok mit tenni, ha a NAV nem informál, ráadásul a NAV weboldali rendszerint "a keresett oldal nem található" üzenetbe torkollanak. Szóval, rendezni szeretném az adómat a NAV felé, de nem olyan hónapokra, amikor nem is csináltam, nem is csinálhattam, és nem mint főállású. Alig, csak alkalmanként csináltam ezt a munkait augusztusban és szeptember első napjaiban. Valójában csak ki akartam próbálni, nameg jó lenne, ha eleve készen állna valami, amit azonnal tudok csinálna ha esetleg haza szeretnék költözni. Decemberben ismét voltam Magyarországon, tisztázni akartam ezt a NAV-nál, már volt foglalt időpontom is december 19-re, erre édesanyám váratlanul meghalt december 18-án és rengeteg egyéb ügy intézése miatt a NAV időpontomat lemondtam. tehát a következő segítségre volna szükségem: - adószámla rendezése - hibás információk javítása a NAV és a webes nyilvántartó felé - adó elengedése olyan hónapokra, amikor nem dolgoztam (csak a webes nyilvántartó szerint volt aktív vállalkozásom, de a VALÓSÁGBAN inaktív voltam) - bevallások (augusztus, szeptember) pótlása - elintézése annak, hogy a jövőben, ha Magyarországon vagyok, ezt a futárkodást tudjam csinálni szabályosan Azt sem bánom, ha nullára jövök ki, de nehogy többet kelljen adót és könyvelői díjat fizetnem, mint amennyit egyáltalán kerestem. Van egy magyar telefonszámom, de nem sikerült vele külföldről telefonálnom. Ráadásul hallás problémám van, így jobban szeretem az írásos email kommunikációt. Amúgy is jobban szeretem ha az információ le van írva elém.