GRADE Könyvelési Korlátolt Felelősségű Társaság

Dunaújváros
Könyvelési szolgáltatások
Ajánlatkérés 1 perc alatt! Lépés 1/2
20+
Éve a szakmában

Még több ilyen szakember Dunaújvárosban

NIVOCONTO Bt., Kisapostag

 
0 értékelés

Kiss Szilvia, Dunaújváros

 
0 értékelés

Friedrich Teréz, Adony

 
0 értékelés

N/A, Dunaújváros

 
0 értékelés

Más szolgáltatás Dunaújvárosban és környékén

Legújabb ajánlatkérések

Könyvelés és bérszámfejtés

  • Mire lenne szükséged?: Könyvelés, Bérszámfejtés
  • Cégforma: Kft.
  • Alkalmazottak száma: 2 fő
  • Hogyan egyeztetne a könyvelővel?: Online

Egyszemélyes tulajdonosi kft jének könyvelés bérszámfejtése. Kertfenntartás fő tevékenység havi 1 -3 kimenő számla. Várgatóan 0 költségszámla elszámolás, mivel áfamanetes a cég. Kivás adózással csak Magyarországi tevékenységgel. Nincs semilyen vagyontárgya a cégnek, nem is lesz . Összegezve: társasházaknak számlázz áfamantes számlakkal max 12 m forintig évente, 1 db számla lefed a max havi 1 millióból e ft ot. 1-2 alkalmazott.

Könyvelés és bérszámfejtés

  • Mire lenne szükséged?: Könyvelés
  • Cégforma: Egyéni vállalkozás/egyéni cég
  • Alkalmazottak száma: 0 fő
  • Hogyan egyeztetne a könyvelővel?: Online

Átalányadózó egyéni vállalkozó vagyok, alanyi adómentes. Szabadúszó fejlesztő vagyok, az ügyfeleim %-ban külföldi cégek, egy részük EU-n belüli, egy részük EU-n kívüli (Egyesült Államok, Kanada). A bevételem évi 6-12 milló forint között szokott alakulni az utóbbi években. Havi 0-3db számlám szokott lenni. Idén január 1-től változtak a távértékesítés szabályai alanyi adómentesség esetén, a vonatkozó jogszabályt nem sikerült tökéletesen értelmeznem, de mivel a definició szerint külföldi távértékesítéssel foglalkozom, mindenképp fontos, hogy ezek az új bonyodalmak is kalkulálva legyen az árajánlatban.

Könyvelés és bérszámfejtés

  • Mire lenne szükséged?: Könyvelés, Bérszámfejtés
  • Cégforma: Egyéni vállalkozás/egyéni cég
  • Alkalmazottak száma: 2 fő
  • Hogyan egyeztetne a könyvelővel?: Személyesen

Tisztelt Cím! Mindenek előtt szüneteltetés alatt lévő egyéni vállalkozásomat szeretném újra aktiválni. Ezt követően új tevékenységi körök felvétele és építőipari földmunka tevékenység végzésével kapcsolatos könyvelői, bérszámfejtési, bevallási és egyéb feladatok végzése hosszú távon. Amennyiben van szabad kapacitásuk, kérem küldjenek egy árajánlatot. Válaszukat előre is köszönöm! Üdvözlettel:

Könyvelés és bérszámfejtés

  • Mire lenne szükséged?: Könyvelés
  • Cégforma: Egyéb
  • Alkalmazottak száma: 0 fő
  • Hogyan egyeztetne a könyvelővel?: Személyesen

Havi 3-4 kimenő, 1-2 bejövő számla. Civil egyesület, ingyenes programokat szervezünk tagjainknak, és érdeklődőknek. Önkéntes munkatársak. NEA pályázatok, de azt intézzük mi. A könyvelési bizonylatok pontosan lefűzve, külön a pénztári és banki. A mostani könyvelő nagyon elégedett, de sajnos, hosszú ideje beteg. Nagyon nehezen érhető el.

Könyvelés és bérszámfejtés

  • Mire lenne szükséged?: Könyvelés
  • Cégforma: Egyéni vállalkozás/egyéni cég
  • Alkalmazottak száma: 0 fő
  • Hogyan egyeztetne a könyvelővel?: Személyesen, Online

Üdvvözlöm, Új katás főállású egyéni vállalkozókén tevékenykedem, más egészségügyi szolgáltatás tevékenységgel, valamint van egy 2 órás bejelentett munkám. Csak magánszemélyeknek számlázom . Kimenő számlák kb 40 db, amit minden esetben Billingó számlázó programmal állítok ki. Bejövő számláimat nem számolom el. Olyan könyvelőt keresek , aki legalább negyed évente lehetőséget ad konzultációra, változásokról tájékoztat időben és megcsinálja az éves Kata bevallásomat,személyi jövedelemadó bevallásomat, IPA bejelentéseket és a vállalkozással kapcsolatos könyvelési feladatokat szabályosan. Online egyeztetés is megfelelő. Várom hozzáértő könyvelő jelentkezését ! Köszönettel:

Könyvelés és bérszámfejtés

  • Mire lenne szükséged?: Könyvelés
  • Cégforma: Kft.
  • Alkalmazottak száma: 1 fő
  • Hogyan egyeztetne a könyvelővel?: Online

Magántanár vagyok. Havonta 60-90db számlát állítok ki. A diákok bankkártyával megveszik az órát, az összeg barion számlára kerül, a számlát a számlázz.hu rendszere állítja ki. Minden automatikus. Ezen kivül, kb. évi 20db bejövő számlám van. A cég KIVA-s. Éves bevétel 7-11millió (AAM) Olyan szakembert keresek, akivel elég évente egyszer egyeztetni online, és mindent megold helyettem.

Adótanácsadás

  • Kinek van szüksége adótanácsadásra?: Természetes személy
  • Hogyan egyeztetne a könyvelővel?: Személyesen

Üdvözlöm! 4 órás részmunkaidős állásom mellett szeretnék vállalkozni. Kozmetikai és masszázs szolgáltatást szeretnék végezni a vendégeim otthonában, tehát nem saját szalonban. Még nincs elindítva a vállalkozás, bejövő számla kb. 0-5 db/hó, kimenő számla kb. 0-40 db/hó, bevétel kb. 0-. Ft/hó Köszönettel:

Adótanácsadás

  • Kinek van szüksége adótanácsadásra?: Természetes személy
  • Hogyan egyeztetne a könyvelővel?: Online

Kedves Könyvelő cég! Én és a testvérem egy Lions Gate nevű vállalatnak, online munkát végzünk a bevételünket is online formában kapjuk meg. a munka rövid videónézésből és esetleg új munkatársak toborzásából áll. Kérték, hogy mindenki keressen meg egy könyvelőt, hogy tisztában legyen a rá vonatkozó adó szabályokkal. a testvérem és én megváltozott munkaképességűek vagyunk. Szeretnék adótanácsot kérni önöktől és, ha szükséges akkor az adóbevallás elkészítésében is segítségüket szeretném kérni. Köszönöm a választ. Üdvözlettel:

Könyvelés és bérszámfejtés

  • Mire lenne szükséged?: Könyvelés
  • Cégforma: Kft.
  • Alkalmazottak száma: 3 fő
  • Hogyan egyeztetne a könyvelővel?: Személyesen

2 könyvkiadó és 2 könyvkiskereskedelmi cég könyvelését szeretnénk kiadni. Jelenleg Kulcs-soft programot használunk, távoli elérést szeretnénk kérni. A két könyvkiadónál együtt bejövő szla havonta kb. 50 db, kimenő kb. 70 db. A két könyvkereskedelmi cégnél egy-egy bolt napi pénztárzárással, bejövő számla összesen kb. 80 db, kimenő számla kb. 10. Alkalmazottak: a két kiadóban 1 és 2 fő, boltokban 4 és 3 fő. Köszönettel

Adótanácsadás

  • Kinek van szüksége adótanácsadásra?: Egyéni vállalkozó/egyéni cég
  • Hogyan egyeztetne a könyvelővel?: Online

Külföldön élek és dolgozom (Egyesült Királyság, letelepedett státusszal), mint futár vállalkozó. Szerettem volna megoldani, hogy néha hosszabb időre tudjak Magyarországra menni és mellette némi jövedelemre is szert tenni idő közben, ezért jelentkleztem Wolt futárnak, melynek ügyintézését már márciusban elkezdtem, de valójában augusztus 2-a előtt nem is voltam Magyarországon. Viszont elkövettem azt a hibát, hogy kisadózóként jelebnkeztem be még márciusban ráadásul mint fő állású. Nemhogy fő állásban nem csinálom/csináltam, hiszen augusztus 2-a előtt mégcsak nem is jártam Magyarországon, mivel külföldön csinálom ugyanezt a munkát főállásban, (a Wolt alkalmazásom pedig nem is volt aktiválva június 28 előtt, tehát nem is tudtam volna csinálni addig, még ha Magyarországon lettem volna sem). Csak alkalmi jellegű munkának akartam ezt az egészet, így nekem a KATA adózás teljesen értelmetlen, ráadásul a NAV nyilvántartása szerint nekem így március, április, május, június, július és augisztus hónapokra összesen forint tartozásom van. Ezt jeleztem a NAV felé, hogy hibás, mert nem voltam se főállású, de még csak mellékállásban sem csináltam augusztus előtt. Erre azt írták, hogy a 23TE nyomtatvány A02 lapjának 13. pontjában jelezzem, hogy nem vagyok/voltam főállású, hanem másik országban dolgozom/dolgoztam főállásúként. Az adott nyomtatvány adott lapjának adott pontjában teljesen más kérdések vannak..... mezőgazdasági őstermelőkről, falusin szálláshely kiadásról stb. Nem tudok mit tenni, ha a NAV nem informál, ráadásul a NAV weboldali rendszerint "a keresett oldal nem található" üzenetbe torkollanak. Szóval, rendezni szeretném az adómat a NAV felé, de nem olyan hónapokra, amikor nem is csináltam, nem is csinálhattam, és nem mint főállású. Alig, csak alkalmanként csináltam ezt a munkait augusztusban és szeptember első napjaiban. Valójában csak ki akartam próbálni, nameg jó lenne, ha eleve készen állna valami, amit azonnal tudok csinálna ha esetleg haza szeretnék költözni. Decemberben ismét voltam Magyarországon, tisztázni akartam ezt a NAV-nál, már volt foglalt időpontom is december 19-re, erre édesanyám váratlanul meghalt december 18-án és rengeteg egyéb ügy intézése miatt a NAV időpontomat lemondtam. tehát a következő segítségre volna szükségem: - adószámla rendezése - hibás információk javítása a NAV és a webes nyilvántartó felé - adó elengedése olyan hónapokra, amikor nem dolgoztam (csak a webes nyilvántartó szerint volt aktív vállalkozásom, de a VALÓSÁGBAN inaktív voltam) - bevallások (augusztus, szeptember) pótlása - elintézése annak, hogy a jövőben, ha Magyarországon vagyok, ezt a futárkodást tudjam csinálni szabályosan Azt sem bánom, ha nullára jövök ki, de nehogy többet kelljen adót és könyvelői díjat fizetnem, mint amennyit egyáltalán kerestem. Van egy magyar telefonszámom, de nem sikerült vele külföldről telefonálnom. Ráadásul hallás problémám van, így jobban szeretem az írásos email kommunikációt. Amúgy is jobban szeretem ha az információ le van írva elém.