Az árajánlattal kapcsolatos információkat a mellékletben csatolt word file tartalmazza. Röviden: A pályázat 36 hónap, M Ft összköltség, amiből M Ft állami támogatás. A pályázatból lesz eszköz, munkabér, anyagköltség, szolgáltatás. Időszaki benyújtott elszámolásokra vonatkozna a könyvvizsgálat? Ha igen, a 36 hónap alatt hányszor? Vagy csak a támogatás lezárásakor kellene? • Összesen 1 mérföldkő van, így egyszer. Csak számlák és szerződések lesznek az elszámolásban, vagy személyi jellegű ráfordítások is? Ha lesz benne bér és járulék, hány főre és hány hónapra vonatkozóan? • Lesz személyi jellegű ráfordítás is. 2 alap kutató 36 hónapra, plusz 10 másik változó időre, egyedi feladatokra, megbízásokra. Sok kis összegű tétel várható, vagy kevesebb nagyobb? • Több kisebb. A pályázati útmutató alapján igénybe vett szolgáltatás esetén az árajánlatnak az alábbi követelményeknek kell megfelelnie, kérem ezt az ajánlat elkészítésekor vegyék figyelembe: • az árajánlatban részt vevők megnevezését, aláírását; • az árajánlat tárgyának pontos megnevezését; • az árajánlat érvényességét és/vagy kiállításának dátumát, amely a támogatási kérelem benyújtását megelőző 90 napnál nem lehet régebbi; • az egységárat, a nettó árat, az ÁFA-t és a bruttó árat; • az elvégzendő feladatok részletes szakmai tartalmát, valamint a keletkező (a megbízó részére átadásra kerülő) eredmény konkrét megnevezését; • a ráfordított emberhónap számot feladatonként és azon belül munkavállalónként, • a bevont szakértők megnevezését, munkakörét és szakképzettségét (alkalmazott (ipari) kutatás és kísérleti fejlesztés esetében); • a becsült anyagjellegű költségeket (volumen*egységár) és egyéb költségeket nevesítve; • az árajánlatadó honlapjának elérését.
Nyugdíj meletti vállalkozást szeretnék. Egyelőre csak én, azaz 1 fő. Az induláshoz szükséges TEÁOR kódokat kiírtam. Infót szeretnék, hogy melyik tevékenyre hogyan kell adózni. A szamlazasokról es a bevallasokról kene infó nekem. Még nincs a vallakozás bejelentve, ezert szeretnek tájekozódni. Köszönöm
Szeretnék árajánlatot kérni cégünk könyvelésére október 1-től. A cég neve: RF . Könyvelés és telefonszámla költségek vannak havonta. Bevételi oldalon számla előreláthatólag nincs. Fizetés: megoldható 12 hónapra előre. Bérszámfejtés nincs, ügyvezető főállású másik cégben. Alkalmazott nincs.
Novembertől külföldön megkeresett jövedelmem után szeretnék Magyarországon adózni, átalányadózással. Jelenleg még nem vagyok egyéni vállalkozó. Azt az információt kaptam, hogy először regisztrálnom kell a kamaránál. Ehhez is segítségre lesz szükségem. Hollandiában fogok dolgozni idősgondozóként, ahol minden második hónapban dolgozom csak és minden második hónapban kapom a fizetésem is.
Vállakozásom óta létezik -ként, de idén év elején indultam el vele teljes munkaidőben, eddig főállás mellett csináltam. Jelenlegi könyvelésem saját nevem alatt fut és betegség miatt keresek másik könyvelőt. 1/4 éves bevalló vagyok. Havi 1-2 bevételi és 5-10 kiadási számlám van. Közeljövőben tervezek Kft-vé alakulni.
ünk, a gyakorlatilag elhalt, 3 éve nem folytat érdemben tevékenységet, most meg kívánjuk azt szüntetni, Az ügyvéd a bíróság felé már benyújtotta a szükséges dokumentumokat, ehhez a végelszámolás nyitómérlegének elkészítésében kérnénk könyvelő segítséget. Október közepe a határidő a végelszámolás nyitómérlegének benyújtásához.
Egy Visegrádi Alaphoz benyújtandó kulturális projekt kötelező könyvvizsgálatához szeretnénk ajánlatot kérni. Várhatóan kb. 20. EUR lesz a projekt költségvetése. Csak a lezárásnál kellene auditálni, aminek várható ideje . június. Be kell állítanom a könyvvizsgálati díjat a költségvetésbe, ezért kérek ajánlatot. Szerződést kötni csak a pályázat elnyerésekor tudunk. Előre is köszönet!
Nincs most jelenleg mozgás a vállalkozásomba. A fiam a férjem és én meg q tesóm vagyunk bejelentve. De q volt konyvelom nem csinált semmit. A májusi tappenzes papírjait sem adta be azt is ne szeretném adatai. Meg jelenleg a férjem én meg a fiam tappenzen vagyunk. Szeretném ha rendbe lenne téve a cégem.
Rövidáru, méteráru bolt, varrás, és webshop. SAjnos csökkent a bevétel, van hogy az 1 milliót sem éri el havonta, de max 1,6/ hó a nettó árbevétel, Bejövő számla is csökken 30-50db havonta, A boltban kb 20-35 blokk van/ nap, a webshopban kimenő folyamatosan csökken átlag 50-/hó. Egy tulajdonos van, akinek van főállása, van akitől béreljük a helyet, ott is kell valami bérszámfejtés és igazából 1 alkalmazott van.
Vállalkozásommal más vállalkozásoknak (jelenleg elsősorban éttermeknek) szeretnék segíteni, olyan eszközökkel amellyel megnövelhetik a bevételüket, javíthatják az online (Google, Facebook) értékelésüket vagy időt spórolhatnak automatizációkkal. Ez az egész folyamat úgy működne, hogy én egy szoftver bérlek amelynek havi szinten fix díja van és ezen a szoftveren keresztül tudok profilokat létrehozni más vállalkozásoknak amelyben betudom állítani a szolgáltatásokat. Ezeknek a szolgáltatásoknak jellemzően havi díja lenne, de 14 vagy 30 napos ingyenes próbaidőszakot ajánlanék. Néhány konkrét példa: -Éttermeknek QR kódot készítek melyet beolvasva megjelenik a Google értékelős űrlap -Mesterséges Intelligencia segítségével automatizált válaszok a bejövő online értékelésekre -Weboldalon megjelenő Chat Widget -Weboldalon megjelenő vélemények (automatikusan frissül) Jelenleg 20 éves vagyok, nem vagyok nappali tagozatos hallgató sem és munkaviszonyom sincs. Még nem hoztam létre a vállalkozást, utána olvastam sokszor, hogy hogyan működik de ha segítenének nekem a létrehozásban illetve néhány kérdésemben azt nagyon megköszönném!